Ce înseamnă simbolurile
*. Economie în consumul de combustibil
Anvelopele randament până la 15-20% din consum de combustibil pentru mașina dumneavoastră. Când cumpărați anvelope cu frumoase cifre privind economia de combustibil, veți avea economii de costuri mare în cazul utilizării pe termen lung. Pentru consum minim de combustibil asigurați-vă că anvelopele dvs. sunt corect umflate conform recomandărilor. de mediu călărie va reduce cheltuielile și, prin urmare, cheltuielile. Rețineți că presiunea scăzută în anvelope crește mult rezistența la rulare a roților și afectează pe tracțiunea udă. Greutatea vehiculului și stilul dvs. propul manevrare pot, de asemenea, să efect semnificativ. Economia în consum de combustibil este notat de la A la G pe o schemă de culori.
- A (verde) cea mai bună valoare pentru consumul de combustibil
- G (roșu) cea mai mică valoare a consumului de combustibil
- D (galben) nu este utilizat pentru autoturismele standard
Diferenta de scara intre valorile A si G poate insemna reducere in combustibil cu până la 7,5%. Realist alegerea anvelopelor A în locul anvelopelor G poate economisi peste 6 litri de combustibil fiecare 1000 kilometri.
*. Aderența anvelopei pe pavaj umed
Clasa A (cea mai scurtă distanță de oprire) - Clasa G (cea mai lungă distanță de oprire) Tracțiunea anvelopelor vehiculului cu asfalt umed este caracteristică extrem de importantă din punct de vedere al siguranței și depinde în principal pe capacitatea anvelopei de a opri vehiculul cât mai curând posibil pe asfaltul umed. Diferenta intre clasa A si G pot fi foarte mare pentru a 30%. Când măsurarea este corectă prin metode testate, conform regulamentului oficial CE 1222/2009. Distanțele de frânare pot varia sub stil individual conducere și alți factori. Când o mașină care conduce aproximativ 80 km/h când acționați frânele complet distanța de oprire a anvelopelor auto din clasa A este de până la 18 metri mai mic decât cel al un automobil cu anvelope clasa F. Aceasta este o diferență semnificativă și de multe ori contează urgențe rutiere.
*. Influența zgomotului extern Anvelopele reprezintă o parte din zgomotul de trecere al o mașină. Alegerea anvelopelor cu o mai bună categoria de zgomot reduce impactul asupra mediului, atunci când conduceți . Zgomotul din anvelope este măsurat în decibeli. Deoarece destul de oameni nu sunt cunoașteți în detaliu valorile în decibeli, clasa de zgomot este și marcat . Acesta clasifică anvelopele în termeni de limite ale Uniunii Europene pentru nivel de zgomot . 1 val negru: silențios (3 dB sau mai mult sub limita europeană viitoare) 2 valuri negre: anvelopă marcată ca mediu zgomotos (între viitoarea limită europeană și 3 dB sub aceasta) 3 valuri negre: zgomotoasă (peste viitoarea limită europeană)
În marcajul nivelului de zgomot al anvelopei este marcat cu A, B și C. Zgomotul care este generat de rotirea anvelopei marcat în marginea inferioară a etichetei, cu valoarea în decibeli. Anvelope cu un nivel de zgomot mai scăzut au indicatori între valori 67 și 71 dB. Crește cu câțiva decibeli aune un impact foarte mare asupra nivel de zgomot . De exemplu creștere chiar doar cu 3 dB acest lucru se va dubla la puterea lui zgomot anvelope.
*. Simbolul pentru anvelope de iarnă
Anvelopele de iarnă, aprobate pentru utilizare în condiții de zăpadă abundentă, poartă o pictogramă specifică numită "simbol alpin" sau 3PMSF (3 vârfuri cu un fulg de zăpadă). Pentru a avea această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe carosabil acoperit cu zăpadă. Acest simbol poate fi găsit pe peretele lateral al anvelopei.
*. Simbolul pentru anvelope pentru gheață
Anvelopele de iarnă scandinave, aprobate pentru utilizare în condiții de iarnă, extrem de reci și extreme, poartă de asemenea o pictogramă specifică care reprezintă o stalagmită de gheață. Pentru a putea purta această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe suprafață acoperită cu gheață. Aceste anvelope sunt, în principal, comercializate în țările scandinave și trebuie utilizate în condiții de iarnă, foarte reci și dificile. De obicei, aceste anvelope nu funcționează bine pe suprafețe umede sau în condiții moderate de iarnă..
De asemenea, vă recomandămj: anvelope de iarnă anvelope de vară noi anvelope