Etichetă euro - simboluri
*. Economie în consumul de combustibil
Anvelopele randamentul despre 17-20% din consum de combustibil pentru vehiculul dumneavoastră. Când comandați anvelope pentru mașina dvs. cu o categorie de economie de combustibil mai bună pe care poți avea kilometraj mai lung pe un rezervor de combustibil. Eficient din punct de vedere energetic călărie reduce cheltuieli de combustibil - în consecință costurile dvs. Greutatea mașinii și stilul dvs. propriu manevrare a face un impact serios. Rețineți că presiunea scăzută în anvelope crește semnificativ rezistența la rulare a roților și afectează pe tracțiunea udă. Pentru consum minim de combustibil, asigurați-vă că anvelopele dvs. sunt corect umflate conform recomandărilor. Diferența de grafic între valorile A și G înseamnă o reducere a cost combustibil cu până la 7,5%. Pe scurt alegerea anvelopelor A în locul anvelopelor G poate vă economisi peste 6 litri de combustibil fiecare 1000 km kilometraj.
- A (verde) cea mai bună valoare pentru consumul de combustibil
- G (roșu) cea mai mică valoare a consumului de combustibil
- D (galben) nu este utilizat pentru autoturismele standard
Economie în consum de combustibil marcat în euro cu simboluri de la A la G de culoare schemă.
*. Tracțiune pe umed
Clasa A (cea mai scurtă distanță de oprire) - Clasa G (cea mai lungă distanță de oprire) Diferenta de oprire a unei masini intre clasele A si G pot fi foarte mare până la 30%. Când măsurarea este efectuată prin metode testate, indicat în CE 1222/2009. Distanțele de frânare pot varia sub stil conducere și alți factori. Aderența anvelopei vehiculului cu suprafața drumului umedă este o funcție extrem de importantă din punct de vedere al siguranței și depinde cel mai mult deja de capacitatea anvelopei de a opri mașina cât mai repede posibil pe un asfaltul umed. De exemplu când o mașină care conduce la aproximativ 80 km/h frână completă distanța de frânare pe clasa A anvelope auto este aproximativ cu 18 metri mai scurt decât cea a un vehicul cu anvelope clasa F. Aceasta este o diferență uriașă și nu de puține ori contează în.
*. Zgomot extern 1 val negru: silențios (3 dB sau mai mult sub limita europeană viitoare) 2 valuri negre: medium noisy anvelop (între viitoarea limită europeană și 3 dB sub aceasta) 3 valuri negre: anvelopă zgomotoasă (peste viitoarea limită europeană) Anvelopele reprezintă o anumită parte din zgomotul de trecere al o anumită mașină. Alegerea anvelopelor cu o mai mare categoria de zgomot reduce impactul asupra mediului, atunci când conduceți . Zgomotul extern al anvelopei este măsurat în decibeli. Datorită faptului că destul de clienți nu sunt cunoașteți în detaliu valorile în decibeli, clasa de zgomot este și marcat . Acesta clasifică anvelope în termeni de limite europene pentru zgomot.
Nivelul de zgomot este marcat în eticheta euro cu A, B și C. Zgomotul în decibeli care se creează atunci când anvelopa se rotește este notat în partea de jos a etichetei. . Anvelope cu un nivel de zgomot mai scăzut au indicatori între 67 și 71 dB. Crește doar câțiva decibeli aune un impact foarte mare asupra zgomotului niveluri. De exemplu creștere cu 3 dB acest lucru se dublează la puterea lui extern zgomot anvelope.
*. Simbolul pentru anvelope de iarnă
Anvelopele de iarnă, aprobate pentru utilizare în condiții de zăpadă abundentă, poartă o pictogramă specifică numită "simbol alpin" sau 3PMSF (3 vârfuri cu un fulg de zăpadă). Pentru a avea această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe carosabil acoperit cu zăpadă. Acest simbol poate fi găsit pe peretele lateral al anvelopei.
*. Simbolul pentru anvelope pentru gheață
Anvelopele de iarnă scandinave, aprobate pentru utilizare în condiții de iarnă, extrem de reci și extreme, poartă de asemenea o pictogramă specifică care reprezintă o stalagmită de gheață. Pentru a putea purta această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe suprafață acoperită cu gheață. Aceste anvelope sunt, în principal, comercializate în țările scandinave și trebuie utilizate în condiții de iarnă, foarte reci și dificile. De obicei, aceste anvelope nu funcționează bine pe suprafețe umede sau în condiții moderate de iarnă..
Mai vedeți și: anvelope de vară prețuri anvelope de iarnă prețuri anvelope preț anvelope pentru motocicletă preț