Etichetă euro - marcaj
*. Economie de combustibil
Multe studii științifice arată că anvelopele au aproximativ 19% din consum de combustibil pentru mașina dumneavoastră. Când cumpărați anvelope cu frumoase cifre privind economia de combustibil, veți avea economii de costuri constante în cazul utilizării pe termen lung. Pentru economie optimă de combustibil, asigurați-vă că anvelopele dvs. sunt corect umflate. conform recomandărilor. Rețineți că anvelopa cu presiune scăzută crește destul de puțin tragere la rotirea roților și afectează pe tracțiunea udă. Greutatea vehiculului dvs. și stilul dvs. personal manevrare pot, de asemenea, să fac influență sever. Prietenos cu mediul călărie poate reduce semnificativ consumul de combustibil în consecință, cheltuielile dumneavoastră.
- A (verde) cea mai mare valoare a consumului de combustibil
- G (roșu) cea mai mică valoare a consumului de combustibil
- D (galben) nu este folosit pentru autoturisme
Diferenta intre valorile A si G poate insemna reducere in cost de combustibil cu până la 7,5%. În rezumat alegerea anvelopelor A în locul anvelopelor G poate rezulta la o economie de peste 6 litri de combustibil fiecare 1000 km. kilometraj. Economie în consum de combustibil estimat de la A la G în culoare schemă.
*. Aderența anvelopei umede
Clasa A (cea mai scurtă distanță de oprire) Clasa G (cea mai mare distanță de oprire) Diferenta de distanta de oprire intre clasa A si G pot fi până la aproximativ 30%. Când măsurarea este efectuată prin metode testate, conform CE 1222/2009. Distanțele de frânare pot varia sub conducere conducere și alți factori. Aderența anvelopei vehiculului cu asfalt umed este o foarte important din punctul de vedere al siguranței și depinde de capacitatea anvelopei de a opri mașina rapid pe un asfaltul umed. Pentru o mașină care conduce la 80 km/h când frânele sunt aplicate complet distanța de frânare pe clasa A anvelope poate fi cu 18 metri mai scurt decât cea a un automobil cu anvelope clasa F. Aceasta este o diferență uriașă și nu de puține ori contează într-o extraordinară situație rutieră.
*. Zgomot extern 1 val negru: anvelopă clasificată ca silențioasă (3 dB sau mai mult sub limita europeană viitoare) 2 valuri negre: medium noisy (între viitoarea limită europeană și 3 dB sub aceasta) 3 valuri negre: anvelopă zgomotoasă (peste viitoarea limită europeană) Zgomotul din anvelope este măsurat în decibeli. Deoarece în mare parte clienți nu sunt cunoașteți în detaliu valorile în decibeli, clasa de zgomot este și indicat pe eticheta euro . Acesta clasifică anvelopele în termeni de standarde europene pentru nivel de zgomot . Anvelopele reprezintă o o anumită parte din zgomotul de trecere al o anumită mașină. Alegerea anvelopelor cu o mai mare categoria de zgomot reduce impactul asupra mediului, atunci când conduceți .
Nivelul de zgomot este marcat în trei clase A, B și C La capătul de jos al etichetei este afișată o valoare în decibeli care arată zgomotul generat de rotația anvelopei. Anvelope definit ca având un nivel scăzut de zgomot au indicatori între valori 67 și 71 dB. Crește chiar și cu câțiva decibeli face un impact asupra nivel de zgomot . De exemplu creștere cu 3 dB acest lucru se va dubla puterea lui extern zgomot anvelope.
*. Simbolul pentru anvelope de iarnă
Anvelopele de iarnă, aprobate pentru utilizare în condiții de zăpadă abundentă, poartă o pictogramă specifică numită "simbol alpin" sau 3PMSF (3 vârfuri cu un fulg de zăpadă). Pentru a avea această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe carosabil acoperit cu zăpadă. Acest simbol poate fi găsit pe peretele lateral al anvelopei.
*. Simbolul pentru anvelope pentru gheață
Anvelopele de iarnă scandinave, aprobate pentru utilizare în condiții de iarnă, extrem de reci și extreme, poartă de asemenea o pictogramă specifică care reprezintă o stalagmită de gheață. Pentru a putea purta această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe suprafață acoperită cu gheață. Aceste anvelope sunt, în principal, comercializate în țările scandinave și trebuie utilizate în condiții de iarnă, foarte reci și dificile. De obicei, aceste anvelope nu funcționează bine pe suprafețe umede sau în condiții moderate de iarnă..
Mai vedeți și: anvelope pentru motocicletă anvelope de vară anvelopa all season anvelope noi anvelope auto prețuri