Legenda simbolului etichetei euro
*. Economie în consumul de combustibil
Dacă conduceți un vehicul cu anvelope de ultimă generație cu siguranță veți avea mult mai economic valori consumului de combustibil. Anvelopele sunt responsabile de aproximativ 15- 20 la sută din cheltuieli de combustibil pentru mașina ta. Pentru consum minim de combustibil, asigurați-vă că anvelopele dvs. sunt corect umflate conform cerințelor. Rețineți că anvelopa cu presiune scăzută crește destul de puțin tragere la învârtirea și afectează foarte mult pe tracțiunea udă. Greutatea vehiculului dvs. și stilul dvs. unic manevrare pot, de asemenea, să efect semnificativ. Prietenos cu mediul conducere poate reduce semnificativ consumul de combustibil în consecință, cheltuielile dumneavoastră. Diferența între categoria A și G înseamnă o reducere a cost combustibil cu până la 7,5%. În rezumat alegerea anvelopelor A în locul anvelopelor G poate rezulta la o economie de peste 6 litri de combustibil fiecare 1000 km kilometraj.
- A (verde) cea mai mare valoare a consumului de combustibil
- G (roșu) cea mai mică valoare a consumului de combustibil
- D (galben) nu este folosit pentru autoturisme
Economie în consum de combustibil marcat de la A la G în culoare schemă.
*. Aderența anvelopei umede
Clasa A (cea mai scurtă distanță de oprire) - Clasa G (cea mai mare distanță de oprire) Tracțiunea anvelopelor auto cu suprafața drumului umed este extrem de important pentru fiecare șofer din punctul de vedere al siguranței și depinde în principal pe capacitatea anvelopei de a opri vehiculul cât mai repede posibil pe asfaltul umed. Diferenta de distanta de oprire intre anvelope clasele A si G pot fi foarte mare pentru a 30%. Când măsurarea prin metode de testare, conform CE 1222/2009. Distanțele de frânare pot varia sub stil individual conducere de către șofer. Când o mașină care conduce la 80 km/h când acționați frânele complet distanța de oprire a anvelopelor din clasa A este aproximativ cu 18 metri cu -mai scurt decât cel al un automobil cu anvelope clasa F. Aceasta este o diferență colosală și de multe ori contează urgențe rutiere.
*. Zgomot extern Zgomotul din anvelope este măsurat în decibeli. Datorită faptului că mulți oameni nu sunt familiari valorile în decibeli, clasa de zgomot este și afișat . Acesta clasifică anvelopele în termeni de limite europene pentru zgomot. Anvelopele reprezintă o o anumită parte din zgomotul de trecere al o mașină. Alegerea anvelopelor cu o mai mare categoria de zgomot reduce impactul asupra mediului, atunci când conduceți . 1 val negru: anvelopă clasificată ca silențioasă (3 dB sau mai mult sub limita europeană viitoare) 2 valuri negre: anvelopă marcată ca mediu zgomotos (între viitoarea limită europeană și 3 dB sub aceasta) 3 valuri negre: zgomotoasă (peste viitoarea limită europeană)
Nivelul de zgomot este marcat în trei clase A, B și C Zgomotul generat atunci când anvelopa se rotește este afișat în partea de jos a etichetei și valoarea este în decibeli . Anvelope cu un nivel de zgomot mai scăzut au indicatori între 67 și 71 dB. Crește chiar și cu câțiva decibeli are un impact extrem de mare asupra zgomotului niveluri. De exemplu creștere cu 3 dB acest se va dubla puterea lui zgomot anvelope.
*. Simbolul pentru anvelope de iarnă
Anvelopele de iarnă, aprobate pentru utilizare în condiții de zăpadă abundentă, poartă o pictogramă specifică numită "simbol alpin" sau 3PMSF (3 vârfuri cu un fulg de zăpadă). Pentru a avea această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe carosabil acoperit cu zăpadă. Acest simbol poate fi găsit pe peretele lateral al anvelopei.
*. Simbolul pentru anvelope pentru gheață
Anvelopele de iarnă scandinave, aprobate pentru utilizare în condiții de iarnă, extrem de reci și extreme, poartă de asemenea o pictogramă specifică care reprezintă o stalagmită de gheață. Pentru a putea purta această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe suprafață acoperită cu gheață. Aceste anvelope sunt, în principal, comercializate în țările scandinave și trebuie utilizate în condiții de iarnă, foarte reci și dificile. De obicei, aceste anvelope nu funcționează bine pe suprafețe umede sau în condiții moderate de iarnă..
Vă recomandăm: anvelope de vară anvelope de iarnă prețuri anvelope prețuri anvelope pentru motocicletă preț