Legenda simbolului etichetei euro
*. Economie de combustibil
Dacă conduceți o mașină cu anvelope de ultimă generație cu siguranță veți avea mult mai economic valori consumului de combustibil. O serie de studii arată că anvelopele au un efect de aproximativ 18% de consum de combustibil la mașina dumneavoastră. Pentru economie maximă de combustibil asigurați-vă că anvelopele dvs. sunt corect umflate conform recomandărilor. Eficient energetic (de mediu) călărie poate reduce semnificativ consumul și, prin urmare, cheltuielile. Presiunea scăzută în anvelope crește rotație și afectează foarte mult pe tracțiunea udă. Greutatea vehiculului și stilul dvs. personal călărit pot, de asemenea, să efect semnificativ. Diferența de scară între categoria A și G poate însemna o reducere a consum combustibil cu până la 7,5%. În rezumat alegerea anvelopelor A în locul anvelopelor G poate economisi peste 6 litri de combustibil fiecare 1000 kilometri.
- A (verde) cea mai bună valoare pentru consumul de combustibil
- G (roșu) cea mai mică valoare a consumului de combustibil
- D (galben) nu este utilizat pentru autoturismele standard
Economie în consum de combustibil marcat în euro cu simboluri de la A la G de culoare scale.
*. Aderența anvelopei pe pavaj umed
Clasa A (cea mai scurtă distanță de oprire) - Clasa G (cea mai lungă distanță de oprire) Diferenta de distanta de oprire intre clasele A si G pot fi atingând până la 30%. Când măsurarea este corectă prin metode testate, indicat în CE 1222/2009. Distanțele de frânare pot varia sub stil individual conducere de către șofer. Aderența anvelopei cu asfalt umed este o foarte important pentru fiecare șofer din punctul de vedere al securității și depinde în principal de capacitatea anvelopei de a opri mașina rapid pe un drumul umed. De exemplu când o mașină care conduce la aproximativ 80 km/h când frânele sunt aplicate complet distanța de frânare pe clasa A anvelope este cu 18 metri mai mic decât cea a un set de anvelope clasa F. Aceasta este o diferență foarte mare și de multe ori contează într-o extraordinară situație rutieră.
*. Influența zgomotului extern 1 val negru: anvelopă silențioasă (3 dB sau mai mult sub limita europeană viitoare) 2 valuri negre: medium noisy (între viitoarea limită europeană și 3 dB sub aceasta) 3 valuri negre: zgomotoasă (peste viitoarea limită europeană) Anvelopele reprezintă parte din zgomotul de trecere al o anumită mașină. Oricand alegeți anvelope cu o bună categoria de zgomot reduce impactul asupra mediului, atunci când conduceți . Zgomotul din anvelope este măsurat în decibeli. Datorită faptului că majoritatea oameni nu sunt cunoașteți în detaliu valorile în decibeli, clasa de zgomot este și marcat pe eticheta euro . Acesta clasifică anvelopele în termeni de standarde europene pentru zgomot.
Nivelul de zgomot este sortat în clasa A, B sau C. Zgomotul în decibeli care se creează atunci când anvelopa se rotește este notat în partea de jos a etichetei. . Anvelope definit ca având un nivel scăzut de zgomot deseori au indicatori între 67 și 71 dB. Crește cu câțiva decibeli are un impact mare asupra nivel de zgomot . De exemplu când indicatorul crește doar cu 3 dB acest lucru se va dubla puterea lui extern zgomot anvelope.
*. Simbolul pentru anvelope de iarnă
Anvelopele de iarnă, aprobate pentru utilizare în condiții de zăpadă abundentă, poartă o pictogramă specifică numită "simbol alpin" sau 3PMSF (3 vârfuri cu un fulg de zăpadă). Pentru a avea această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe carosabil acoperit cu zăpadă. Acest simbol poate fi găsit pe peretele lateral al anvelopei.
*. Simbolul pentru anvelope pentru gheață
Anvelopele de iarnă scandinave, aprobate pentru utilizare în condiții de iarnă, extrem de reci și extreme, poartă de asemenea o pictogramă specifică care reprezintă o stalagmită de gheață. Pentru a putea purta această pictogramă, anvelopa trebuie să fi trecut printr-un test special de frânare pe suprafață acoperită cu gheață. Aceste anvelope sunt, în principal, comercializate în țările scandinave și trebuie utilizate în condiții de iarnă, foarte reci și dificile. De obicei, aceste anvelope nu funcționează bine pe suprafețe umede sau în condiții moderate de iarnă..
Vedeți și: anvelope de iarnă prețuri online anvelope 205 55 r16 anvelope de vară noi